Logo
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
22.12.2018 Kutilstvo
Kutilstvo na záhradu patrí
Niet lepšieho pocitu, ako keď si sami urobíte na záhrade pergolu alebo manželke vyrobíte kŕmidlo pre vtáčiky. čítať celé
21.12.2018 Turistika
10 dôvodov, prečo relaxovať chodením do prírody
Zostavili sme pre vás dôvody, prečo by mal každý človek, starajúci sa o svoje zdravie, častejšie vyraziť do prírody. čítať celé
Ako správne pestovať tulipány
Základom úspechu pri pestovaní tulipánov je vytrvať a nenechať sa odradiť počiatočným neúspechom. čítať celé
Zobraziť všetky články
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
  3. Reklamačný poriadok
REKLAMAČNÝ PORIADOK

 

REKLAMAČNÝ PORIADOK

www.supekolobezky.sk

so sídlom V Trstenej Dukelskych hrdinov 402, 028 01

Predávajúcim je: Tatiana Kameníková, Dukelských 402, 02801 Trstená.

IČO 50240072, DIČ 1080610201. Tel. +421 951 169 242, e-mail: infoznetu@gmail.com. Zapísaný v Živnostenskom registri Okresného úradu Námestovo, pod č. 560-21537.

pre on-line obchod umiestnený na internetovej adrese:

www.superkolobezky.sk

 

1.            ÚVODNÉ USTANOVENIE

1.1.        Reklamačný poriadok upravuje a podrobne definuje reklamačné podmienky a postup pri uplatňovaní reklamácie na výrobok či službu, objednanú a zakúpenú na adrese www.supekolobezky.sk

Predávajúcim je: Tatiana Kameníkvá, Dukelských 402, 02801 Trstená.

IČO 50240072, DIČ 1080610201. Tel. +421 951 169 242, e-mail: infoznetu@gmail.com. Zapísaný v Živnostenskom registri Okresného úradu Námestovo, pod č. 560-21537.

(ďalej len "Predávajúci") a inou fyzickou alebo právnickou osobou (ďalej len "Kupujúci").

 

2.            SPÔSOB UPLATNENIA REKLAMÁCIE – ZAHÁJENIE REKLAMÁCIE

2.1.        Požiadavku na reklamáciu Kupujúci uplatňuje vyplnením reklamačného listu a zaslaním buď písomne na adresu Tatiana Kamenikova Dukelskych hrdinov 402 028 01 Trstena alebo elektronicky na infoznetu@gmail.com .

2.2.       Pri uplatnení reklamácie je nutné vždy spolu s kompletným tovarom predložiť Predávajúcemu doklady o predaji (resp. nákupe tovaru Kupujúcim), tj obchodnú faktúru či predajku a súčasne podrobne uviesť o akú chybu ide a ako sa závada prejavuje (vyplnením reklamačného listu).

2.3.        Reklamovaný výrobok je možné doručiť na adresu Tatiana Kamenikova Dukelskych hrdinov 402 028 01 Trstena osobne, alebo prostredníctvom prepravnej služby alebo poštou. Vždy je nutné priložiť reklamačný list. Bez vyplneného, alebo neúplného reklamačného listu a bez podrobného popisu reklamovaného tovaru a vedomosti závady, či možných súvisiacich okolností jej vzniku, nemožno začať reklamačné konanie.

2.4.      V prípade doručenia reklamovaného tovaru na adresu Predávajúceho prepravnou službou, musí byť reklamovaný tovar dôkladne zabezpečený proti poškodeniu pri preprave a riadne zabalený, aby nedošlo v priebehu prepravy k jeho poškodeniu. Balík by mal byť označený viditeľne nápisom "REKLAMÁCIA" a okrem reklamovaného tovaru vrátane príslušenstva musí obsahovať kópiu predajného dokladu, podrobný popis závady (vyplnený reklamačný list) a ďalej potom dostatočné kontaktné údaje kupujúceho (hlavne spiatočnú adresu a telefónne číslo). Bez vyššie uvedeného je znemožnená identifikácia pôvodu a závady na tovare a nemožno reklamačné konanie začať.

2.5.        Prevzatím reklamovaného tovaru Predávajúcim, alebo doručením úplnej zásielky so všetkými náležitosťami poštou či prepravnou službou a zaevidovaním reklamácie v evidencii Predávajúceho je započaté reklamačné konanie a začína plynúť lehota na vybavenie reklamácie.

2.6.        Prípadné náklady na dopravu reklamovaného tovaru na adresu Tatiana Kamenikova Dukelskych hrdinov 402 028 01 Trstena hradí vždy kupujúci bez ohľadu na oprávnenosť reklamácie. V prípade oprávnenej reklamácie kupujúci môže tieto náklady žiadať od predávajúceho späť k úhrade. Ak nastane táto situácia, predávajúci je oprávnený uhradiť dopravné náklady iba do potrebnej výšky, za ktorú je možné tovar doručiť Predávajúcemu ekonomickým spôsobom.

 

3.            PRIEBEH REKLAMÁCIE A INFORMOVANIE KUPUJÚCEHO

3.1.        Doba pre vybavenie reklamácie Predávajúcim je najviac 30 dní, ak sa predávajúci a Kupujúci nedohodnú na predĺženej záručnej lehote. V prípade nedodržania tejto lehoty sa postupuje podľa Obchodných podmienok na stránke www.superkolobezky.sk Tatiana Kamenikova Dukelskych hrdinov 402 028 01 Trstena.

 

4.            POSÚDENIE REKLAMÁCIE U ZÁKAZNÍKA

4.1.       Predávajúci je oprávnený v prípade, že kupujúci vyžaduje preverenie nárokov na uplatnenie reklamácie výrobku priamo v mieste jeho inštalácie, požadovať po kupujúcom úhradu cestovných nákladov a nákladov na prácu a výjazd technika s tým spojených, bez ohľadu na oprávnenosť či neoprávnenosť tejto reklamácie. Ide o nadštandardnú službu a ceny týchto dodatočných nákladov sa riadia cenníkom dozorných a technických prác, vr. nákladov na dopravu, ktorý je súčasťou aktuálne platného cenníka prác.

4.2.        Pri ďalšom posudzovaní reklamácie sa ďalej postupuje podľa ostatných tu špecifikovaných podmienok reklamačného poriadku.

 

5.           UZAVRETIE A UKONČENIE REKLAMÁCIE

5.1.       O termíne a spôsobe ukončenia reklamácie bude Kupujúci zákazník informovaný elektronicky e-mailom alebo telefonicky.

5.2.        Povinnosťou zákazníka je na výzvu o ukončení reklamácie prevziať zo záručnej opravy späť opravený alebo vymenený tovar bez zbytočného odkladu. Ak nie je reklamovaný tovar vyzdvihnutý zákazníkom do 10 dní po ukončení reklamačného konania, bude tento tovar zákazníkovi zaslaný späť prepravnou službou. Zákazníkovi budú v tomto prípade účtované všetky s tým spojené náklady.

5.3.        V prípade uznania oprávnenosti reklamácie, ak bude zákazník požadovať odoslanie reklamovaného výrobku po oprave či výmene späť na jeho adresu, náklady na dopravu opraveného, alebo pri reklamácii vymeneného výrobku späť na adresu kupujúceho, nesie vždy predávajúci, ktorý je oprávnený zvoliť ekonomicky vhodnú formu dopravy podľa svojho uváženia.

 

6.            ZAMIETNUTIE REKLAMÁCIE

6.1.       V prípade neuznania oprávnenosti reklamácie z dôvodu uplynutia záručnej doby, porušenia podmienok záruky alebo že výrobok vykazuje závadu alebo poškodenie, na ktoré sa nevzťahuje záruka (viď. Obchodné podmienky) bude zákazník o tejto skutočnosti bezodkladne informovaný. Firma má v tomto prípade právo naúčtovať zákazníkovi náklady spojené s diagnostikou závady neoprávnene reklamovaného výrobku.

6.2.        Pri výrobku, na ktorý sa už nevzťahuje záruka, alebo nebola z vyššie uvedených dôvodov uznaná reklamácia, môže zákazník využiť možnosť mimozáručnej či pozáručné opravy. Podmienky sú v tomto prípade zhodné s bežným plateným servisom.

6.3.        V prípade prijatia výrobku do mimozáručnej opravy bude najprv vykonaná diagnostika závady výrobku. Na základe toho bude zákazník informovaný o predpokladanej cene opravy. Až po jej odsúhlasení bude výrobok opravený. V prípade časovo náročnej diagnostiky závady výrobku si  vyhradzujeme právo po zákazníkovi vyžadovať úhradu všetkých nákladov s tým spojených a to aj v prípade, že zákazník sa rozhodne výrobok neopravovať.

 

V Trstenej dňa 01.01.2020

Novinky z nášho blogu

Kutilstvo na záhradu patrí
22.12.2018 Kutilstvo
Kutilstvo na záhradu patrí
Niet lepšieho pocitu, ako keď si sami urobíte na záhrade pergolu alebo manželke vyrobíte kŕmidlo pre vtáčiky. čítať celé
10 dôvodov, prečo relaxovať chodením do prírody
21.12.2018 Turistika
10 dôvodov, prečo relaxovať chodením do prírody
Zostavili sme pre vás dôvody, prečo by mal každý človek, starajúci sa o svoje zdravie, častejšie vyraziť do prírody. čítať celé
Ako správne pestovať tulipány
Ako správne pestovať tulipány
Základom úspechu pri pestovaní tulipánov je vytrvať a nenechať sa odradiť počiatočným neúspechom. čítať celé
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Kde nás nájdete

Dukelskych hrdinov 402

028 01 Trstená

Kontakty
SUPER KOLOBEŽKY
Tatiana
Tatiana
(Po-Pia, 9-13 hod.)
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk